Un blog unde grijile și problemele dispar, iar cuvintele nu sunt niciodată insuficiente si niciodată nu lipsesc cu desăvârșire, căci pentru orice situație există măcar un cuvânt, chiar și pentru momentul în care nu am nimic de spus: "Supercalifragilisticexpialidocious".
PS: Momentan se lucrează la design!!!
Bare with me!
























































































































































































































































































































































































































































































































miercuri, 29 decembrie 2010

Bye bye 2010... Hello 2011

Se apropie finalul anului 2010, un an cu bune și mai puțin bune, cu rele și mai puțin rele, un an fără prea multe realizări, sau dacă stau să mă gândesc fără vre-o realizare ce merită menționată sau măcar luată în calcul. Iar 2011, așteaptă după colț, să-și intre în drepturi, să-și înceapă domnia sau tirania după caz.
În fiecare an în această perioadă îmi construiesc LISTA...  super importanta listă de realizări a anului ce se încheie. Eh... anul acesta lista mea va cuprinde un singur cuvânt Supercalifragilisticexpialidocious = "something to say when you have nothing to say", iar lista cu ceea ce am de gând să fac în 2011 va conține două cuvinte Hakuna matata = "There are no worries".


Iar dacă pentru mine nu am nici un plan prestabilit pentru 2011, pentru Hakuna Matata blogul, am o grămadă de planuri, din care primul ce va fi pus în practică este "Lucruri ce mă fac să zâmbesc".
"Lucruri ce mă fac să zâmbesc" presupune postarea măcar odată la câteva zile a cel puțin unui lucru ce m-a făcut să zâmbesc. 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Webmaster Small Chicken