Un blog unde grijile și problemele dispar, iar cuvintele nu sunt niciodată insuficiente si niciodată nu lipsesc cu desăvârșire, căci pentru orice situație există măcar un cuvânt, chiar și pentru momentul în care nu am nimic de spus: "Supercalifragilisticexpialidocious".
PS: Momentan se lucrează la design!!!
Bare with me!
























































































































































































































































































































































































































































































































vineri, 31 decembrie 2010

Bucureștiul pe 30 decembrie 2010

În toiul pregătirilor pentru "marea" petrecere de mâine noapte, Revelionul, am profitat de câteva ore de libere și am "fugit" cu o prietenă să dau o raită prin oraș.
Îi promisesem de acum două săptămâni când tot așa într-o seară am ieșit la o plimbare, din păcate fără aparatele de fotografiat, că o să ișim din nou dar de data asta pregătite.
Astfel înhămându-ne cu haine groase, groase, cu căciuli și fulare și bineînțeles cu ustensilele de pozat, am luat-o la pas prin București, așa ca o ultimă plimbare pe 2010.
PARCUL SEBASTIAN
Prima oprire, cilea-șa la Nea Marean, în Parcul Sebastian. Trebuie să recunosc că "Care Este", primarul nostru drag și scump, nu organizează chiar rău astfel de evenimente. Nu tu manele, arnajamentele cât de cât cu gust, nu tu foarte multe alte chestii la care mă așteptam. Din contră chiar!
Muzica era chiar drăguță (Kripton), iar atmosfera idem, asta chiar dacă majoritatea locuitorilor sectorului 5 erau acasă la sarmale, piftie și alte "porcării" în timp ce prin parc erau numai puști ce sigur nu aveau ce face acasă și bebei de câțiva anișori de mână cu părinții.
Eu cu prietena mea eram nota discordantă a peisajului Parcului Sebastian!
PIAȚA UNIRII
Imediat ce am pozat tot ce era de pozat în Sebastian, am continuat drumul spre următoarea oprire: Piața Unirii și mai exact Târgul de Crăciun.
Aici trebuie să recunosc că în comparație cu Parcul lui Care Este, dezamăgirea a fost maximă. Patru chestii haioase din beculețe (trei urși polari, un iglu cu un eschimos ce dădea la copcă, sania Moșului și renii), lume foarte, foarte puțină, dar aceleași grupuri demografice ca și mai înainte și cam atât. Căbănuțele 90% închise (cred că erau vre-o două deschise, dar și acelea închideau), iar asta se întâmpla pe la 8 seara, adică tocmai la ora la care omul mai iese din casă.
Cu toate minusurile, dintre care cel mai mare era frigul care ne apăsa din ce în ce mai tare cu fiecare minut ce trecea, ne-am plimbat prin parc, am realizat o serie de instantanee și apoi din nou la drum.
PIAȚA UNIVERSITĂȚII
Universitatea a fost ultima oprire, înainte ca gerul să treacă de stratul gros de haine și să ne pătrundă până la oase, ceea ce ne-a făcut să gonim spre autobuzul salvator care avea să ne aducă acasă, la căldură.
Glogurile plutitoare sunt chiar haioase, iar bradul din fața fostului sediu de campanie al lui Băse e drăguț. În rest aici, nimic foarte interesant din punct de vedere al aranjamentelor dedicate sărbătorilor de iarnă.
Totuși am fost impresionată de o expoziție de fotografii care mi s-au părut absolut genială. Dacă o să fiți prin preajmă, smulgeți din timpul vostru 5 minute și priviți-le cu atenție. Merită!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Webmaster Small Chicken