Un blog unde grijile și problemele dispar, iar cuvintele nu sunt niciodată insuficiente si niciodată nu lipsesc cu desăvârșire, căci pentru orice situație există măcar un cuvânt, chiar și pentru momentul în care nu am nimic de spus: "Supercalifragilisticexpialidocious".
PS: Momentan se lucrează la design!!!
Bare with me!
























































































































































































































































































































































































































































































































duminică, 2 ianuarie 2011

Optimism și motivație

Tocmai am terminat de revizionat filmul Fame, la aproape un an după ultima vizionare și mi-am amintit de ce sunt atât de îndrăgostită de acest film: optimismul. Optimismul pe care îl emană prin fiecare scenă și fiecare cadru, prin fiecare poveste și fiecare personaj, dar mai ales prin cântec.
Fiecare dintre cântecele alese par să debordeze de energie și optimism, dar nici unul mai mult ca I Sing The Body Electric, împreună cu întreaga scenă finală, care este, cel puțin pentru mine, apogeul motivațional.
Un cântec și un film tocmai potrivit pentru începutul unui nou an, pentru care cu toate că am zis că nu am construit nici o TO DO list, am câteva aspirații, unele mai realizabile ca altele. Totuși acum, după a nici nu mai știu câta revizionare a acestui film, toate par de zeci de ori mai accesibile și mai aproape. Pot doar să sper că chiar așa vor fi și să fac tot ce îmi sta în putință să le îndeplinesc.
Deci,cântecul I Sing The Body Electric și filmul Fame sunt lucruri care mă fac să zâmbesc și chiar să privesc cu încredere spre anul ce tocmai a început.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Webmaster Small Chicken